zondag 7 april 2013

Voordelen van Cuddledry

Op dit moment is Op een wolkje de enige winkel in Nederland die vrijwel alle producten van Cuddledry verkoopt. In andere landen is Cuddledry al enorm populair en nu wil Cuddledry ook meer bekendheid in Nederland.

Zelf ben in met Cuddledry bekend geraakt door de badcape met koeienvlekken die ik van een tante uit Engeland heb gekregen. Omdat ik nu zelf de voordelen van Cuddledry heb kunnen ondervinden, zou ik geen andere merk meer willen.

Voor mij zijn dit de redenen waardoor ik voor Nathan alleen maar Cuddledry koop:
  • De badcapes en poncho's zijn lekker ruim, waardoor je er een lange tijd mee kan doen.
  • Ze zijn echt superzacht en worden ook niet stug na vaker wassen. Zelfs wanneer ik de badcape zonder wasverzachter was en niet in de droger doe is hij extreem zacht en soepel.
  • Ze absorberen veel meer vocht dan andere badcapes en poncho's. Mijn mannetje is dus heel snel droog.
  • Als je ze na gebruik even ophangt zijn ze ook zo weer droog.
  • Ze zijn lekker dik en warm.
  • Alle producten van Cuddledry zijn gewoon ontzettend mooi en je kan zien dat het goede kwaliteit is.

Ik ben er dan ook zeker van dat Cuddledry ook Nederland gaat veroveren!

http://www.opeenwolkje.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten