zondag 24 maart 2013

Webshop Op een wolkje


In februari ben ik Op een wolkje gestart. Omdat ik alleen producten wil verkopen waar ik zelf goede ervaringen mee heb, ben ik deze blog gestart. Zo kan ik mijn ervaringen over de producten uit de webshop delen. 


Eerst even wat informatie over mij en de website........

Ik ben Jessica Vorst. Met mijn partner Randell en met mijn zoontje Nathan James (geboren op 21 augustus 2012) woon ik heel gelukkig in Spijkenisse. Naast het beheren van Op een wolkje werk ik 3 dagen per week met veel plezier als leerkracht in het basisonderwijs.


Tijdens mijn zwangerschap kwam ik helaas thuis te zitten in verband met zwangerschapsklachten. Doordat ik het rustig aan moest doen, heb ik heel wat uurtjes op internet doorgebracht, op zoek naar de beste en mooiste spullen voor mijn zoontje. Ik ben toen op heel veel producten gestuit die in Nederland nog niet of nauwelijks bekend zijn . De producten waar ik zo enthousiast over ben, heb ik via allemaal verschillende webwinkels moeten bestellen (met daarbij ook steeds opnieuw de, vaak hoge, verzendkosten). Daarnaast kreeg ik van veel mensen in mijn omgeving vragen over waar ik bepaalde producten gevonden had. Daardoor ben ik op het idee gekomen om een webshop te starten met deze, nog moeilijk te verkrijgen producten, aangevuld met overige producten waar ik zeer enthousiast over ben.

Ik heb altijd al een eigen bedrijf willen hebben, maar het bleef altijd bij dromen en “ooit”. Nadat mijn ideeën voor Op een wolkje meer vorm begonnen te krijgen, heb ik geen moment meer getwijfeld en ben ik er voor gegaan. Ik ben ontzettend blij dat ik die stap heb genomen, want ik geniet volop van het werken aan mijn eigen webwinkel.

Ik vind het belangrijk dat Op een wolkje een klantvriendelijke identiteit heeft. Website Op een wolkje moet voor u duidelijk en helder zijn. Daarnaast hanteer ik het motto “kwaliteit boven kwantiteit”. De producten die ik hier verkoop zijn producten waar ik zelf 100% achter sta.

Bezoekers van Op een wolkje kunnen hier inspiratie opdoen, informatie krijgen en mooie, goede producten kopen voor zichzelf of als cadeau.

Op een wolkje is een persoonlijke, toegankelijke webshop in kwalitatief goede producten voor baby, dreumes en peuter. 

Neem snel een kijkje op www.opeenwolkje.nl. Je kan Op een wolkje ook volgen via Facebook, Twitter of Google+.


http://www.opeenwolkje.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten