zondag 24 maart 2013

Mijn kleine koetje



Eerlijk is eerlijk. Toen ik van een tante uit Engeland dit cadeau kreeg wist ik niet meteen of ik het wat vond. Ik ben normaal gesproken geen fan van dierenprintjes en van het merk Cuddledry had ik ook nog nooit gehoord. Maar aangezien ikzelf nog maar één badcape gekocht, kwam dit cadeau kwam wel erg goed van pas.




Nu is deze tante een erg stijlvolle vrouw die van klasse houdt, dus wilde ik direct geloven dat dit een goed product was. Bovendien was de mooie plastic beschermtas volgeplakt met stickers die aangaven dat Cuddledry vele prijzen had gewonnen en gezien was op tv.



Eenmaal uitgepakt zag ik dat de badcape lekker ruim was. Hij voelde ook veel zachter aan dan de andere badcape die ik al had liggen. En Nathan zag er als kleine koe ook wel erg lief uit.




Inmiddels zijn we een half jaar verder. In de la heb ik 3 badcapes liggen, de Cuddlemoo van Cuddledry en twee badcapes van een grote bekende babyzaak. De twee andere badcapes liggen in die la en blijven daar ook liggen. Ze zijn een paar keer gebruikt en voelen al stugger aan. Bovendien zijn ze veel kleiner dan de Cuddlemoo. De Cuddlemoo is veel vaker gebruikt en dus ook veel vaker gewassen, maar voelt nog net zo zacht aan als de eerste dag. Later kwam ik erachter dat de Cuddlemoo eigenlijk voor een dreumes of peuter is. Maar met een pasgeboren baby ging de Cuddlemoo ook perfect. Daar komt bij dat ik nu dus heel erg lang gebruik kan maken van deze badcape. Ik ben mijn tante uit Engeland dan ook erg dankbaar voor dit mooie cadeau, waar Nathan en ik heel erg lang plezier van kunnen hebben.


Inmiddels ben ik echt een fan van de mooie producten van Cuddledry. Zodra ik voor Nathan weer een badcape of poncho ga kopen, kies ik zeker een product van Cuddledry. 

Op een wolkje is de enige webwinkel in Nederland die bijna de gehele collectie van Cuddledry verkoopt. In de webwinkel lees je meer over Cuddledry

http://www.opeenwolkje.nl/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten