maandag 6 januari 2014

WubbaNub..........help, mijn baby is 6 maanden!!!!!


Ik vind de WubbaNub zo'n geweldige speenknuffel, maar wat doe ik als mijn kindje 6 maanden is? Deze vraag krijg ik regelmatig van klanten. Dus tijd om er een blog aan te besteden.

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/opeenwolkje/c-2114463/wubbanub/

Het is inderdaad zo dat de WubbaNub wordt aangeraden voor baby's tot 6 maanden. Dit heeft vooral met de grootte van de speen te maken. Het speentje kan na deze 6 maanden wat klein worden voor het mondje van je baby. Wanneer je op de officiƫle Amerikaanse site kijkt van de WubbaNub (www.wubbanub.com) zie je echter heel veel kinderen ouder dan 6 maanden met de WubbaNub. Het is dan ook niet zo dat de WubbaNub na 6 maanden direct de deur uit moet.

Je moet vooral je gezonde verstand gebruiken, je moederinstinct (of vaderinstinct) volgen en het speentje goed controleren. Wanneer je kindje 6 maanden is geworden en hij vindt de WubbaNub nog fijn, dan kan je met een gerust hart de WubbaNub nog lekker bij je kindje laten. Controleer wel regelmatig het speentje goed (zeker als je kind tandjes krijgt) op scheurtjes of beschadigingen. Is het speentje beschadigd, dan wordt het tijd voor een nieuwe WubbaNub of een andere oplossing.


http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/opeenwolkje/c-2114463/wubbanub/

Vind je het echt tijd worden om afscheid te nemen van de WubbaNub, dan volgen hier wat tips:
- Geef je kindje alvast een andere speen om hier aan te wennen. En wen de WubbaNub geleidelijk af (door deze alleen nog in bed te geven bijvoorbeeld).
- Er zijn veel mensen die het speentje van de knuffel afknippen. Zo hoeft je kindje geen afscheid te nemen van zijn knuffeltje.
- Stap eventueel over op de Paci-Plushies, zodat je kindje toch weer een speenknuffel heeft.

Zelf heb ik totaal geen problemen ondervonden met het afscheid nemen van de WubbaNub. Toen mijn zoontje Nathan ongeveer 6 maanden was, vond hij de speen van de WubbaNub niet meer fijn. Hij stopte vanaf dat moment het knuffeltje in z'n mond, maar de speen niet meer. Ik heb hem toen een gewone BIBI-speen gegeven en dit vond hij prima. Het aapje heeft nog een tijdje bij hem in bed gelegen, maar na een tijdje keek hij er niet meer naar om. Nu bewaren we het aapje in zijn geboortedoos als leuke herinnering aan zijn babytijd.


http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/opeenwolkje/c-2114463/wubbanub/

Bij vragen kan je natuurlijk altijd contact opnemen: info@opeenwolkje.nl .

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/opeenwolkje/c-2021326/speenknuffels/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten